#1 2011-04-30 13:37:14

Jomoko

[IMG]http://img10.imageshack.us/img10/8836/admindz.png[/IMG]

Zarejestrowany: 2011-04-29
Posty: 11
Punktów :   

Regulamin

Każdy użytkownik, rejestrując się na forum, akceptuje regulamin.

I. Treści, których nie wolno zamieszczać na forum

1.1. Zakazuje się umieszczania treści sprzecznych z polskim i międzynarodowym prawem, a w szczególności:
- treści dyskryminujących: grupy wyznaniowe, etniczne, mniejszości seksualne, rasowe i inne,
- treści faszystowskich, propagujących przemoc, uznawanych powszechnie za drastyczne czy przerażające,
- treści zawiązanych z pornografią,
- treści zachęcających lub pochwalających zażywanie środków odurzających tj. narkotyki, alkohol etc.
1.2. Zabrania się umieszczania reklam, ogłoszeń, linków w jakiejkolwiek formie, za wyjątkiem tych uzgodnionych z właścicielami forum. W sprawie umieszczania reklam należy kontaktować się osobiście z właścicielami forum.


II. Obowiązki użytkowników forum


2.1. Każdy Użytkownik powinien zapoznać się z funkcjami i działami na forum a także z regulaminami znajdującymi się w działach.
2.2. Nie należy zakładać tych samych tematów w różnych Działach ani duplikować tematów krótko wcześniej założonych zarówno przez siebie, jak i przez innych.
2.3. Dla każdego tematu należy dobierać odpowiedni dział.
2.4. Tytuły wątków należy dobierać w sposób łatwo kojarzący się z danym problemem. Nie należy wstawiać wszelkiego rodzaju ozdobników w tytułach.
2.5. W celu edycji swojego posta należy skorzystać z opcji EDYTUJ.
2.6. Należy unikać zbaczania z tematu podczas udzielania odpowiedzi w danym temacie.
2.7. Unikaj pisania postów, które nic nie wnoszą do tematu.
2.8. W sprawach prywatnych czy w celu osobistej wymiany zdań w danym temacie, korzystaj z możliwości wymiany prywatnej korespondencji Prywatnych Wiadomości, maill, bądź komunikatorów (przyciski w postach lub w profilu każdego Użytkownika).
2.9. Kieruj się zasadą uprzejmości stosując dobre obyczaje. Przez szacunek dla innych, uzyskasz poszanowanie dla siebie. Traktuj innych tak, jakbyś chciał być traktowany przez nich.
2.10. Nie krytykuj, nie wyśmiewaj i nie poniżaj słownie innych Użytkowników z powodu według Ciebie banalnego tematu, jak i każdego innego.
2.11. Na Forum piszemy w języku polskim. Użytkownik ma obowiązek zadbania o poprawność gramatyczną i ortograficzną (polska pisownia, znaki interpunkcyjne) swoich postów, tematów czy innych treści, które publikuje. NIE NALEŻY UŻYWAĆ PRZY TYM WIELKICH LITER, które traktowane są jak krzyk. Poprawnie i zrozumiale opisany problem zwiększa Twoje szanse na znalezienie pomocy.
2.12. Wprowadza się następujące zasady używania kolorów czcionek:
- kolor "czerwony" jest wykorzystywany tylko i wyłącznie przez Administratorów,
- kolor "zielony" jest wykorzystywany tylko i wyłącznie przez Moderatorów.
Pozostałe kolory są do dyspozycji Użytkowników.
2.13. Wszelkie przejawy łamania netykiety oraz postanowień niniejszego regulaminu w stosunku do Administratorów i Moderatorów na kanałach prywatnych (Prywatnych Wiadomości, maill, komunikatory), spotkają się z konsekwencjami przewidzianymi w Regulaminie.
2.14. Użytkownicy działający na szkodę forum przez nieuprawnione podawanie się za użytkowników, administratorów czy też moderatorów forum zostaną pozbawieni możliwości korzystania z forum (ban)

III. Prawa użytkowników, ograniczenia, kary i ostrzeżenia

3.1. Posty i tematy niezgodne z Regulaminem będą usuwane lub ich treść będzie modyfikowana przez Moderatorów.
a) Moderator może też:
- zażądać od Użytkownika zmiany tytułu tematu, treści posta
- zmodyfikować tytuł tematu bądź treści posta Użytkownika,
- dopisywać, usuwać swoje poprawki przy ingerencji w treść posta,
- wystosować ostrzeżenie publiczne na Forum lub na Obrazek,
- zablokować czasowo wątek do momentu wyjaśnienia wątpliwości.
b) Autor zablokowanego topiku ma prawo:
- poprosić Moderatora o podanie motywów decyzji i ewentualnie - wycofanie jej,
- Moderator może zweryfikować swoją decyzję samodzielnie bądź w porozumieniu z Administratorem lub innym Moderatorem,
- dopiero wtedy, w razie różnicy zdań, Użytkownik ma prawo do interwencji u Administratora,
Decyzja Moderatora lub Administratora jest w tym wypadku niepodważalna.
3.2. Użytkownicy nagminnie łamiący Regulamin, netykietę i ignorujący upomnienia Moderatorów powinni liczyć się z otrzymaniem ostrzeżenia lub z zablokowaniem dostępu do Forum. Także jednorazowe przewinienia (np. obraźliwe wiadomości , na komunikatorach, posty lub tematy na Forum, zmierzające do skłócenia Użytkowników) uznane przez któregoś z Administratorów lub Moderatorów za ciężkie, mogą skutkować tym samym bez uprzedniego upomnienia czy ostrzeżenia).

a) Zablokowanie dostępu do Forum (zwane banem) może mieć następujący charakter:
- czasowo określony - konto Użytkownika zostanie zablokowane lub otrzyma on zakaz pisania (biała ściana) na Forum, Obrazek, lub/oraz na SB na czas określony. Po upływie tego czasu konto zostanie odblokowane,
- czasowo nieokreślony - konto Użytkownika zostanie zablokowane na czas bliżej nikomu nieznany,
- stały - konto zostanie zablokowane na zawsze bądź usunięte z bazy forum.
b) Niezależnie od czasu trwania bana, a stosownie do przewinień Użytkownika i możliwości technicznych, konto może być zablokowane:
-  imiennie - Użytkownik nie będzie mógł zalogować się ze swoim nickiem, ale będzie mógł przeglądać Forum.
- poprzez IP komputera (a w skrajnych wypadkach całej podsieci) - Użytkownik w ogóle nie będzie mógł się połączyć z Forum z danego IP.
c) W najbardziej skrajnych przypadkach Użytkownikowi zostanie zablokowany dostęp na poziomieserwera, co skutkuje całkowitym brakiem dostępu do Forum (nasz serwer przestanie "istnieć" dla Użytkownika).
d) Stosownie do charakteru bana i przewinienia Użytkownika:
- każde nowe konto będzie natychmiast usuwane w przypadku stwierdzenia, że właściciel jest osobą niepożądaną.
e) Decyzję o ukaraniu podejmuje Administrator na podstawie:
- decyzji własnej lub konsultowanej z Moderatorem,
- wniosku Moderatora,
- wniosku Użytkownika, pozytywnie zweryfikowanego przez Moderatora.
3.3. Ostrzeżenia przyznawane są za:
- nieprzestrzeganie regulaminu,
- brak reakcji na uwagi Administratorów i Moderatorów,
- bezproduktywne pisanie - nabijanie liczby postów, posty typu OT etc.,
- nieprzestrzeganie elementarnych zasad dobrego wychowania, kultury, etykiety,
- robienie ogólnego zamętu na Forum, zakładanie tematów oraz pisanie postów mających na celu skłócenie Użytkowników Forum.


IV. Postanowienia końcowe

4.1 Niniejszy Regulamin odnosi się do wszystkich treści publikowanych na Forum w jakiejkolwiek formie.
4.2. Niniejszy regulamin może się zmieniać.
4.3. W razie wątpliwości w interpretacji niniejszego Regulaminu, przed założeniem kontrowersyjnego tematu/postu warto skonsultować się z Administratorem lub Moderatorem w celu uzyskania pomocy.
4.4. Na forum można zostać ukaranym za przewinienia, których w regulaminie nie ma.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wwezagrajmy.pun.pl www.vae-victis.pun.pl www.szkolamic.pun.pl www.pieroszki.pun.pl www.forum-websitex5.pun.pl